4/27/2014

Mommy can I go out and kill tonight?

"I choose defeat I walk away
and leave this place for sane today
some like to sleep we like to play
just look at all that pain"

Pitäis tehdä sitä tätä ja tota vaikka energiaa riittäis vaan koomaamiseen ja datailuun. Ja ehkä nahkatakin tuunaamiseen. Kokeisiin lukua, tiskaamista, siivoamista, ruuan laittoa.. Onneks mulla on oma yksityinen orja kotikokki joka tekee mulle ruokaa. Muuttoilmoituskin pitäis tehdä maistraattiin sun muuta paskaa. Ei huvittais ollenkaan kun oon kerrankin liian luovalla tuulella tehdäkseni mitään kovin rakentavaa. Tekis mieli vaan iskee sotamaalaukset naamalle ja lähtee pihalle juomaan kahvia ja polttamaan röökiä samalla kun sotken paperille jotain muka taiteellista. Tänään oli tarkoitus käydä kaupassa ja samalla nähdä hiukan ihmisiä mutta koska kävi ilmi että meillä onkin filttereitä joten niitä ei tarvitse lähteä hakemaan, en usko että pääsen tänään parveketta pidemmälle harjoittamaan sosiaalista elämää. No mutta onhan mulla parvekkeella kissa kaverina kunhan se ei yritä itsemurhaa hyppäämällä alas sieltä ja kai toi mieskin joskus pomppii tupakille kunhan saa itsensä irti pleikkarista. 

Lähden jatkamaan parvekkeella koomaamista kunhan oon saanut ton ääliön onnelliseksi keittämällä sille teetä. 


Pari uutta lävistystäkin himottaisi.. Täytyy katsoa saanko mitään aikaan senkään suhteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti